דף הבית » אודות איילת שלמה

אודות איילת שלמה

איילת שלמה, מעצבת האופנה המוכשרת והמיומנת שעוסקת בעיצוב ויצירת שמלות כלה וערב בחסד עליון. עם ניסיון מעל 20 שנה בתחום, איילת מציעה לך את הידע, המיומנות והאהבה לאומנות האופנה כדי ליצור עבורך שמלה מושלמת שתעניק לך רגעים ייחודיים ומרגשים ביומך החשוב.

היום בכל מקום שתשאלי על סלון כלות מומלץ, או מעצבת שמלות ערב מומלצת השם איילת שלמה יעלה על הפרק.

איילת שלמה היא לא מעצבת רק, היא מספרת סיפור. כל שמלה שיוצרת על ידיה משלבת יצירתיות, איכות, ותשוקה עמוקה ליצירתיות ולפרטים הקטנים. היא מקפידה על העבודה בחומרים איכותיים ובטכניקות ייחודיות, על מנת ליצור שמלות שיעמדו במבחן הזמן ויאהבו לדורות.

באמצעות ההתמקצעות והמקצועיות הגבוהה, איילת שלמה מתייחסת לכל לקוחה כאילו היא היא הכלה המופלאה שלה. היא תקשיב לרצונותיך, תפנה לפרטים הקטנים ותעניק לך את החוויה האישית והייחודית שתגרום לך להרגיש כמו מלכה.

באתר שלנו תוכלו לראות את עבודותיה המרהיבות של איילת שלמה, לקבל השראה ולהתרשם מסגנון העיצוב שלה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי לדבר על רעיונותיך, חלומותיך ולהתחיל ליצור את השמלה שתשקף את היופי הפנימי שבך ותואמת בדיוק את המקום הייחודי בו את נמצאת.

אנו מחכים לשמוע ממך ולעזור לך למצוא את השמלה המושלמת, המשקפת את טעמך האישי, הצנועות והיופי שלך. נשמח להשתתף בחלק קטן ביום החשוב שלך ולהבטיח שתתקבלי בכבוד, באושר וביופי שלך.

שלחי וואטסאפ
1
היי יקרה, צריכה עזרה?
היי יקרה, איך אפשר לעזור?
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram